tirsdag den 31. marts 2009

Ægypten, skoven og danseforedrag


Hmmm, fik vidst ikke lige opdateret bloggen helt så tit som sådan en ellers 'har ry for', men sådan er tiden lige nu. Jeg tænker mere på projektet, end jeg skriver på det, for det driller. Og det stresser, for fødslen nærmer sig altså hastigt nu, og jeg VIL være færdig inden da. Det er nok at jeg skal læse til eksamen i min barsel, jeg gider ikke at have mere end det hængende over hovedet. Så når denne pause er slut, så er det tilbage på 'projekt-hesten'.


Anton og jeg var en tur i skoven i søndags, inden vi alle mand skulle ud til mor og far, som netop er hjemvendt fra Ægypten/en rejse på Nilen samen med min niece Anita. Skoven var pragtfuld selvom der endnu kun er spæde knopper, ingen blade. Men der var anemoner, livlige egern, kæreste-ænder, mariehøns og bare spirende piblende forår. Skønt! Og Anton var super sej på hans løbecykel.



Ude hos mormor og morfar stod den på rejsegaver og forkælelse på alle fronter. Dem der kender mig bedst ved godt hvor de fleste af de der krabbeklør de havnede :). Vi nød at have dem hjemme igen, og ungerne gav gladeligt koncert på deres nyvundne gaver: Ægyptiske strengeinstrumenter og syngende dromedarer,- sikken en fest.



I dag venter jeg ekstra spændt på at Anna kommer hjem, for hun skulle i dag fortælle om dans foran hele klassen. I går aftes lavede vi skilte, fandt rekvisitter og lavede en CD med forskellig dansemusik. Valget faldt på at fortælle om stammedans, ballet, mavedans (med billeder er kusinen fra den netop overståede tur til Ægypten- Anita var sgu oppe foran et stort publikum!!), standard dans og til sidst Hip Hop, som Anna selv går til. Uh hvor hun glædede sig! :)


Nå, tilbage til projektet, vil så gerne være færdig snart....

1 kommentar:

  1. Det er da vist forskellig hvor tit en blog bliver opdateret ;)
    Det er jo fint at man kan bruge rss feeds eller som de kalder det her at man kan abonnere på bloggen... så får man besked når der sker noget nyt :D

    SvarSlet