fredag den 13. marts 2009

Just another day at the office






Så er der taget hul på en ny dag. Sov ikke specielt godt i nat, da maven er ved at være lidt i vejen nu, og baby synes at befinde sig bedst med kroppen hvilende på min blære. Men sådan er det ... Til gengæld blev jeg vækket af at Anton puttede sig ned til mig. Elsker de der putte morgener, hvor han lige runder min dyne til en gang morgen nus og grin, inden han skal ind og putte videre med sin dejlige storesøster inde i sofaen. Håber Albert er en ligeså stor nussetrold som de to andre, for det er så hyggeligt.













Nu kalder arbejdet med projektet. Det hele ligger parat og jeg har en lille smule sommerfugle i maven, for jeg sidder nu og venter på at telefonen ringer. Jeg har jo ikke ret til den store vejledmning, når jeg skriver alene på RUC, men min foredragsholder, Jørn Helder, fra Strategisk Kommunikation, har været så sød at se mig lidt over skulderen ind imellem. Det er jeg fantastisk glad for. Har sendt det foreløbige arbejde til ham, og skal have respons liiige om lidt når telefonen ringer. Jeg er klar ...



Forude venter der en weekend der i følge vejrprofeterne skulle blive lun og forårsagtig, og med besøg fra en af hjerteveninder og hendes nye kæreste på søndag, - så livet er godt og dejligt.

God dag derude ...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar